Daya Klassen oudste

Aantal berichten: 161 Registratiedatum: 06-01-12
 | Onderwerp: Daya Cherelle Finley vr jan 06, 2012 8:26 pm | |
| Volledige naam: Daya Cherelle Finley Roepnaam: Daya Leeftijd: 16 Karakteristieke omschrijving: Daya is een tikkeltje onzeker en verlegen, en houd zich in een vreemd gezelschap meestal op de achtergrond. Ze houd er niet van om in het middelpunt te staan, en doe er dan dus alles aan om onopvallend te zijn. Bij haar vriendinnen is ze het tegenovergestelde: meestal enthousiast en vrolijk. Ze heeft een lief en behulpzaam karakter, en ziet de goede kanten van mensen. Ze is wel ontzettend onhandig en als ze wilt helpen een probleem op te lossen, maakt ze het soms juist erger. Ook kan ze soms fel uit de hoek komen, bijvoorbeeld als je haar of haar familie/vrienden beledigd. Uiterlijke kenmerken: Daya heeft lang, witblond haar, dat ze meestal in een knot of een vlecht draagt, en grote, lichtblauwe ogen. Ze is 1.70 en heeft een slanke lichaamsbouw. Afdeling+leerjaar: Gryffindor, 6e leerjaar. Afkomst+ Bloedzuiverheid: Daya's ouders zijn allebei dreuzels. Extra informatie: Daya is dus best onhandig en vliegen is daarom niet echt haar ding. x'd Wel houd ze van lezen en is ze vaak in de bibliotheek te vinden. Ze is goed in het vak toverdranken. Door: Jorien aka Clockwise.  
Laatst aangepast door Daya op za jan 14, 2012 10:45 am; in totaal 4 keer bewerkt |
|
Jennifer Klassen oudste

Aantal berichten: 188 Registratiedatum: 02-01-12
 | Onderwerp: Re: Daya Cherelle Finley vr jan 06, 2012 11:17 pm | |
| |
|
Daya Klassen oudste

| Onderwerp: Re: Daya Cherelle Finley di jan 10, 2012 4:24 pm | |
| |
|
Daya Klassen oudste

| Onderwerp: Re: Daya Cherelle Finley za jan 14, 2012 10:46 am | |
| Ik kan ook de tweede foto doen als avatar, die vind ik ook wel stoer ^^ |
|
Elexan Klassen oudste

Aantal berichten: 122 Registratiedatum: 04-01-12 Leeftijd: 12 Woonplaats: Belgiƫ
 | Onderwerp: Re: Daya Cherelle Finley za jan 14, 2012 10:57 pm | |
| Ik vind die die je nu hebt wel leuk. |
|