|
| Auteur | Bericht |
|---|
Perkamentus Schoolhoofd.

Aantal berichten: 37 Registratiedatum: 02-01-12
 | Onderwerp: Vragen Topic. wo jan 04, 2012 11:10 pm | |
| Ik heb van sommige van jullie begrepen dat niet alles over de RPG-site duidelijk is, omdat ze zoiets nog nooit hebben gedaan. Daarom heb ik besloten een topic te openen waar jullie gewoon alles kunnen vragen. De vragen die worden gesteld, zal ik in de begin post neerzetten met het antwoord, zodat er niet vragen dubbel worden gesteld. |
|
 | |
Dan Zwerkbal aanvoerder

Aantal berichten: 106 Registratiedatum: 04-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. ma jan 09, 2012 6:24 pm | |
| Is het misschien ooit leuk (Bijv. in de prijzenkamer) om de karakters van het echte boek in het verhaal te voegen. 'Vroeger was hij de klassenoudste....' Of is dit totaal niet van aanpassing, dat het gewoon nooit is gebeurd? |
|
 | |
Jennifer Klassen oudste

Aantal berichten: 188 Registratiedatum: 02-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. ma jan 09, 2012 6:25 pm | |
| Nou ik wil liever geen leerlingen van toen in dit verhaal hebben, alleen leraren - maar die leven nog gewoon.
Alleen bij kruidkunde geval, is Neville leraar in plaats van Sprout (zo heet ze toch xd) |
|
 | |
Dan Zwerkbal aanvoerder

Aantal berichten: 106 Registratiedatum: 04-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. vr jan 13, 2012 3:23 pm | |
| |
|
 | |
Meredith Klassen oudste

Aantal berichten: 124 Registratiedatum: 05-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. wo jan 18, 2012 1:22 pm | |
| Ik had een ideetje.. En Iris zal er ook mee in haar hoofd, dus dacht ik "laat ik het eens voorstellen aan de andere Iris :3" Ons/mijn idee was dus om een "openingsfeest/bal" te organiseren op Hogwarts, waardoor je alweer nieuwe mensen kunt meeten (en ook gewoon omdat het leuk is  ). Je kunt het wat vergelijken met het kerstbal in de vierde film...en en kunnen we een datum afspreuekn van wanneer tot wanneer dat feest dan loopt... Xx Paulien |
|
 | |
Sally Hoofdmonitor

Aantal berichten: 403 Registratiedatum: 05-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. wo jan 18, 2012 1:34 pm | |
| Het was niet Iris die er ook mee in haar hoofd zat (of misschien ook wel), maar ik xD. En ik ben Jolien, niet Iris :'3, Maar dat terzijde.
Maar, het blijft een goed plan n_n |
|
 | |
Loïs Klassen oudste

Aantal berichten: 128 Registratiedatum: 02-01-12 Leeftijd: 15
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. do jan 19, 2012 5:17 pm | |
| Uhuh, maar er is bijna niemand meer.;p |
|
 | |
Sally Hoofdmonitor

Aantal berichten: 403 Registratiedatum: 05-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. do jan 19, 2012 7:18 pm | |
| We gaan dit weekend gewoon iedereen onder spammen ^^ |
|
 | |
Meredith Klassen oudste

Aantal berichten: 124 Registratiedatum: 05-01-12
 | Onderwerp: Re: Vragen Topic. do jan 19, 2012 9:22 pm | |
| O, Oeps.. X: Ik wist het niet meer zeker, dus dacht ik.. "Laten we Iris nemen"..Sorry S: --- Uhu, we gaan ze gewoon stalken op gSm enzo.. "Zaterdag 20/01 Big Party' ofzo versturen tot ze reageren XP X |
|
 | |
|