|
|
| Auteur | Bericht |
|---|
Elexan Klassen oudste

Aantal berichten: 122 Registratiedatum: 04-01-12 Leeftijd: 12 Woonplaats: België
 | Onderwerp: Re: De Beukenwilg do jan 12, 2012 8:41 pm | |
| Toen Elexan nogmaals rond keek merkte hij Daya op, de beste vriendin van Sally. Hij had hen ontmoet in de Weggemelk. 'Hé Daya!' riep hij en hij wandelde op haar af. 'Het is toch Daya hé? Ik ben nog druk bezig met alle namen onthouden enzo...' Elexan kon zich al voorstellen wat voor indruk hij maakte op dit nog ongeveer onbekende meisje als ze nu niet Daya heette. |
|
 | |
Daya Klassen oudste

Aantal berichten: 161 Registratiedatum: 06-01-12
 | Onderwerp: Re: De Beukenwilg vr jan 13, 2012 10:51 pm | |
| Daya keek op en glimlachte. 'Ja, dat klopt,' zei ze. 'En jij was Elexan, nietwaar?' Ze stond op en liep naar hem toe, terwijl ze ondertussen uitkeek of ze niet te dicht in de buurt van de Beukwilg kwam - ze had geen zin om plat gebeukt te worden. 'Ik ben niet echt welkom bij je vriendenclupje, denk ik,' zei ze fronsend, met een blik op de jongen uit Zwadderich. |
|
 | |
Elexan Klassen oudste

Aantal berichten: 122 Registratiedatum: 04-01-12 Leeftijd: 12 Woonplaats: België
 | Onderwerp: Re: De Beukenwilg za jan 14, 2012 7:48 pm | |
| 'Helemaal gelijk!' Elexan glimlachte. 'Wie is dat?' vroeg Elexan misschien iets te nieuwsgierig nadat Daya iets gezegd had tegen - duidelijk - een Zwadderaar. Persoonlijk vond hij de vetes tussen Griffoendor en Zwadderich ontzettend flauw. Maar ja, hij hoorde bij Ravenklauw, misschien was het uit de ogen van een Griffoendor echt helemaal anders. |
|
 | |
Daya Klassen oudste

| Onderwerp: Re: De Beukenwilg zo jan 15, 2012 6:44 pm | |
| Daya haalde haar schouders op. 'Ik weet zijn naam niet, maar blijkbaar iemand die bij het Anti-Modderbloed Clubje hoort,' zuchtte ze. Zacht beet ze op haar lip. Het was makkelijk er nonchalant over te doen, en normaal gesproken trok ze zich niets van de opmerkingen aan, maar altijd en overal genegeerd worden was nu niet bepaald leuk. |
|
 | |
Elexan Klassen oudste

| Onderwerp: Re: De Beukenwilg ma jan 16, 2012 10:40 pm | |
| 'Schelden ze jou ook uit voor modderbloedje - wat een belachelijke benaming trouwens!' Elexan kon met het meisje meevoelen, ze deed er nonchalant over, maar hij wist dat dit dieper ging dan wat oppervlakkige opmerkingen. 'Zit er in ieder geval niet mee in', probeerde hij. |
|
 | |
Daya Klassen oudste

| Onderwerp: Re: De Beukenwilg wo jan 18, 2012 9:04 pm | |
| Daya knikte somber. 'Ach, ik ben nou eenmaal zo geboren, daar is niets aan te doen. Ze zijn gewoon bevooroordeeld,' zei ze luchtig. 'Ik zit er niet mee in. Het blijven Zwadderaars. Die zijn nu eenmaal zo.' Ze grinnikte. 'Laten we het niet over Zwadderich hebben, ik denk dat er behoorlijk wat interessantere dingen bestaan dan zo'n clubje van zuiver bloed,' zei ze, terwijl ze Elexan aankeek. |
|
 | |
Elexan Klassen oudste

| Onderwerp: Re: De Beukenwilg ma jan 23, 2012 8:59 pm | |
| Elexan grinnikte 'Haha. Wedden dat ze zelf ook allemaal niet zo zuiver van bloed zijn?' Elexan glimlachte naar het meisje. Hij hoopte oprecht dat ze het zich niet echt aantrok, die zwadderaars scholden zo'n beetje iedereen uit. Maar persoonlijk probeerde Elexan zich in geen enkele vete te mengen. |
|
 | |
|